Cognición, neurociencia y aprendizaje. El adolescente en la educación superior
Papert, S. (1981). Desafío de la mente: computadoras y educación. Quinta edición. Buenos Aires: Galápago. Papert. S. (1993). La máquina de los niños: replantearse la educación en la era de los ordenadores . Madrid: Paidós. Pauchet, A., N. Chaignaud & A. El Fallah (2007). A computational model of human interaction and planning for heterogeneous multi-agent systems. Proceedings of the International Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems, 6 , 391-393. Peña, A. (2012). Intelligent and Adaptive Educational-Learning Systems: Achievements and Trends. Nueva York: Springer. Popescu, E., Q. Li, R. Klamma, H. Leung & M. Specht (eds.) (2012). Advances in Web- Based Learning . Proceedings International Conference in Web-Based Learning, ICWL . Nueva York: Springer. Ramos, R. (2014). Guía básica en neurociencias. Barcelona: Elsevier España S.L.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgwMjMx