Cognición, neurociencia y aprendizaje. El adolescente en la educación superior
Cataldi, Z. & F. Lage (2009). Sistemas tutores inteligentes orientados a la enseñanza para la comprensión. EDUTEC, Revista Electrónica de Tecnología Educativa, 28. Recuperado de: http://edutec.rediris.es/revelec2/revelec28 / Coon, D. & J. Mitterer (2012). Introduction to Psychology: Gateways to Mind and Behavior with Concept Maps and Reviews. Décimotercera edición. Belmont CA: Wadsworth Cengage Learning. Costa, E. (ed.) (1992). New Directions for Intelligent Tutoring Systems. Proceedings of the NATO Advanced Research Workshop on New Directions for Intelligent Tutoring . Nueva York: Springer. Darwiche, A. (2009). Modeling and Reasoning with Bayesian Methods . Cambridge MA: Cambridge University Press. Eliasmith, C. & C. Anderson. (2004). Neural Engineering: Computation, Representation, and Dynamics in Neurobiological Systems. Londres: The MIT Press.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgwMjMx