Cognición, neurociencia y aprendizaje. El adolescente en la educación superior
Kuhn, Deanna & María Angélica Pease (2006). Do children and adults learn differently? Journal of Cognition and Development, 7 , 279-293. Santos, Martín (2009). «Linking structure and content: Friendship networks and academic achievement». Tesis Doctoral, Universidad de Wisconsin, Madison. Santos, Martín (2010). Análisis de redes sociales y rendimiento académico: lecciones a partir del caso de los Estados Unidos. Debates en Sociología, 35 , 7-44. Stanton-Salazar, Ricardo D. & Stephanie Urso Spina (2005). Adolescent peer networks as a context for social and emotional support. Youth & Society, 36 , 379-417. Wasserman, Stanley & Katherine Faust (1994). Social Network Analysis: Methods and Applications . Cambridge: Cambridge University Press. Weis, Lois (2004). Class Reunion. The Remaking of the American White Working Class . Nueva York y Londres: Routledge.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgwMjMx